Portfolio nga gjermanja dëshmitare e zhvarrosjeve të varreve masive të viktimave shqiptare të gjenocidit
Në Galerinë e fotografive ATLAS në Londër janë duke u shfaqur fragmente nga Lufta në Kosovë nga portfolio e artistes gjermane Frauke Eigen. Fotografitë 2000–2023 e realizuara do të ekspozohen deri më 23 maj.
Ambasadori Ilir Kapiti shkruan se „Znj. Eigen kishte vizituar Kosovën në vitin 2000 dhe ishte dëshmitare e zhvarrosjeve të varreve masive të viktimave shqiptare të gjenocidit. Këto dëshmi ajo sot i sjell në formë të fotografive për ti kujtuar vizitorëve nga mbarë bota për tragjedinë nëpër të cilën populli shqiptarë kishte kaluar dhe për të rikujtuar edhe një here burimin e agresionit ndaj popullit civil shqiptar. Të kaluarën nuk mundemi ta harrojmë. Drejtësia ende nuk është vënë në vend!“
Galeria Atlas, sikurse citohet, është e kënaqur të prezantojë një retrospektivë të mesme të karrierës së Germanes Frauke Eigen. Emisioni është një pasqyrë që përfshin 23 vjet të kujdesit të saj me veprën kryesore Eigen të prodhuar në zonën e luftës të Kosovës dhe grupin kulmor të fotogrameve abstrakte të krijuara vetëm disa muaj më parë dhe të paekspozuara më parë.
Eigen (lindur në 1969, Gjermani) e filloi karrierën e saj në 1995 me çmimin BT New Contemparies për serinë e saj të imazheve të djegura në shkallë të gjerë të quajtur "Lichtenhagen". Lichtenhagen është një rreth në Rostock, Gjermani. një vit pasi mbaroi masterin në Kolegjin Mbretëror të Artit, Londër, ajo shkoi në Ballkan, Afganistan, Meksikë dhe Ukrainë, për t'u fokusuar më vonë në format abstrakte, duke zhvilluar një estetikë të veçantë të zvogëlimit të formave dhe imazheve që japin elegancë dhe butësi të madhe. Gjuha vizuale e krijuar është e aftë të shkëlqejë një dritë poetike duke ngritur çdo subjekt, që nga objektet e konsumuara të përditshme dhe gjurmët e luftës, në forma lirike të natyrës Të gjitha veprat e Eigen-it janë imazhe analoge, bardh e zi të shtypura në letër të bazuar në ekstrfi. e cila montohet me dorë me niseshte orizi. Ekziston një proces i gjerë i punës së dorës i përfshirë në përpunimin e çdo vepre, duke rezultuar në objekte unike me bukuri të shkëlqyer. Aspekti i teknikës së prekjes është jetike; “Unë përdor duart e mia për të zhvilluar filmat dhe ndërsa ndiej letrën aktuale në duart e mia. Ndërsa shkrimtari japonez Sôetsu Yanagi, bukuria e gjërave të përditshme është se gjërat e bëra me dorë janë më shpirtërore, dora është më afër zemrës”.
Imazhet e Eigen janë të qeta, delikate, por tërheqëse. Ata ngjallin një atmosferë dhe na detyrojnë të ndalemi për një minutë dhe vetëm të shikojmë. Skena e saj arbitrare ose një objekt vetëm në detaje të pjesshme dhe shumëllojshmëria e madhe e nuancave përcjellin një lloj të ndryshëm abstraksioni jashtëzakonisht evokues. “WorkHasselblad Shikoj poshtë përmes një pamje-fi nderi dhe objektit fotografohet përballë. Unë kam vetëm 12 fotografi në një rrotull filmi, prandaj kam të sakta dhe të sakta. Kjo metodë më edukon të jem i kujdesshëm për këtë që po bëj. Drita luan rolin më të rëndësishëm në kërkimin e pamjes harmonike; rëndësia e tij është arsyeja pse zgjodha titullin "Shoku" të librit tim. Shoku është një matje e vjetër japoneze, e cila i referohet ndriçimit të një qiri”.
Në vitin 2000 Eigen udhëtoi në Kosovë dhe ishte dëshmitar i zhvarrosjes së një varri të viktimave të gjenocidit. Gjërat e tyre ishin hequr, ishin tharë në diell për t'u përdorur më vonë si provë në gjyqet në Th eHagë. Këto fragmente prekëse u bënë subjekt për FunPortfolio të Eigen ('Objektet e gjetura'), një kopje e të cilit do të ekspozohet në Atlas. Kopjet u blenë veçanërisht nga Muzeu i Luftës Imperial (IWM) dhe Galeria Kombëtare e Kanadasë për koleksionin e tyre të përhershëm. Sot kjo pjesë e punës është më e rëndësishme se kurrë.
Seriali i saj i mëpasshëm në Los Anxhelos "Artikulli Nr". u qëllua gjatë një rezidence tre në Villa Aurora. Rastësisht, Eigen përfundoi në Skid Roëneighbourhood në qendër të Los Anxhelosit me një nga njerëzit më të pastrehë në Shtetet e Bashkuara. Këtu përsëri Eigen nuk fotografonte njerëzit, por ishte i interesuar për realitetin e fshehur të kësaj zone surreale.
Th është ideja e reduktimit në thelbësore e çoi atë në Japoni. “Precispurizmi dhe saktësia e kulturës dhe estetikës së Japonisë më interesuan. a mund të heqësh dhe të bësh një foto të mirë?” Punimet nga Japaneseimpressions of Japan. “Nuk po tregoj një histori, por më intereson forma, forma, struktura e suksesshme dhe si do të vijë kjo bukuri. Pas dhjetë viteve të udhëtimit të gjerë në zonat e mizorive (Bosnjë, Maqedoni, Serbi, Kosovë, Afganistan) dhe trazirave në jetën time, unë i kthehem bukurisë. Japonia po shëronte për mua. Kam përjetuar bukurinë dhe në këtë seri inkuadrimi zgjedhor i Eigen-it dhe përjashtimi i kontekstit bëhen më të qartë. “E gjithë puna ime është një pjesë pa asnjë referencë për kohën dhe vetëm në titull gjen referenca për vendet e saj. Ekstraktoni kontekstin, është një kërkim për absoluten. Ai përfshin studime arkitekturore dhe nudo. Ideja më erdhi në metro. Pashë një femër të mbuluar nga një kimono dhe u habita për bukurinë e saj, ka theksuar ajo.
Comentários